Menadżer ds. kluczowych klientów

MENADŻER DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW

Miejsce pracy: Lublin

OPIS ZADAŃ:

  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi Klientami
  • negocjowanie warunków handlowych z Kupcami
  • monitorowanie rynku
  • prowadzenie i raportowanie analiz rynku
  • realizacja zakładanych planów sprzedażowych

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie we współpracy z kluczowymi Klientami na rynku sieci drogeryjnych
  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych poparte sukcesami
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe
  • wysokie umiejętności sprzedażowe
  • dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excela
  • zaangażowanie, sumienność oraz wytrwałość w dążeniu do celu
  • nastawienie na współpracę i budowanie długotrwałych relacji
  • czynne prawo jazdy kat. B

OFERUJEMY:

  • konkurencyjne zarobki z możliwością realnego wpływania na swoje wynagrodzenie
  • szeroki pakiet szkoleń sprzedażowych, produktowych
  • pracę w świetnym zespole, w perspektywicznej gałęzi rynku
  • narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • system benefitów pozapłacowych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w jęz. polskim klikając:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Medi-Sept sp. z o.o. z siedzibą w Konopnicy 159 C, 21-030 Motycz;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;

3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat wyznaczony przez administratora;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji;

5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;

6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,

7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.